Monday, October 31, 2016

Wederom een weerlegging van een haatopiniestuk van haatzaaier en opruier Afshin Ellian over mij in Elsevier

Je moet wel gestoord zijn om te zeggen dat een smeekbede naar Allah doen hetzelfde is als andere personen oproepen op iemand geweld aan te doen.
Het gaat hier om wat de persoon die smeekbede doet ermee bedoelde en wat zijn intentie en doel was, natuurlijk kan een andere gestoorde persoon je woorden altijd anders interpreteren, bijvoorbeeld Afshin Ellian deed valse aangifte tegen mij en ronselde anderen om dat ook te doen, vervolgens schrijft haatopiniestuk na haatopiniestuk over mij en zo creëert hij een sfeer van haat tegen mij, waardoor zijn volgers ook geroepen kunnen voelen om geweld tegen mij te gebruiken of mij met de dood te bedreigen, zoals we al reeds gezien hebben in comments onder zijn topics over mij op zijn facebook pagina en op Elsevier en Geenstijl en elders. Dus precies dezelfde argumentatie die hij gebruikt om mij te laten veroordelen, kan ik ook tegen hem gebruiken.
Hij heeft geen afstand genomen van bedreigingen van zijn volgers, terwijl ik direct na die smeekbede in 2013 middels een youtube filmpje zei dat het geenzins een bedreiging of opruiing of wat dan ook was, zoals hij en journalist Bart Olmer van de Telegraaf beweerden paar dagen daarna, toen zei hij ook dat hij aangifte zou doen, maar dat deed hij toen niet, omdat hij ook zelf wist dat ik niets strafbaars had gezegd. Pas nadat ik in 2015 bij Pauw was geweest, heeft hij valse aangifte gedaan op basis van valse vermoedens, aannames en kwaadaardige verdachtmakingen.
Degenen die zulke dingen deden, deden het nooit omdat ze geloofden dat iemand anders smeekbede tegen zulke personen hadden gedaan dus dat ze daar gehoor aan moesten geven. Het was juist zo dat zij handelden op basis van wat zij zelf zagen islamitische richtlijnen, dus het feit dat persoon X spot met Allah en Zijn profeet (vzmh) of oorlog voert tegen islam en moslims op welke manier dan ook, vervolgens doet persoon Y een smeekbede gericht aan Allah tegen persoon X, maar persoon Z doet geen smeekbede, hij wil het niet aan Allah overlaten maar onderneemt zelf stappen, dat heeft niets te maken met de smeekbede van persoon Y, nee hij is zelf tot de conclusie gekomen dat wat persoon X doet slecht is, snap je en hij denkt dat hij op die manier die persoon kan straffen, terwijl ik altijd duidelijk heb gemaakt dat men geen recht in eigen handen mag nemen in dit land en dat het niet correct is om geweld toe te passen op een persoon, mijn methode is juist van vreedzame dawah en van dialoog en debat en ik heb altijd bedreigingen of zinloos geweld en terrorisme tegen onschuldigen afgekeurd, zowel online als in de media als daar buiten.